• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 1 دی 1399
کد مطلب : 119399
+
-

کیوسک/روزنامه واشنگتن پست [آمریکا]:بی‌اهمیت خواندن حملات سایبری از سوی ترامپ


واشنگتن پست در پی حملات سایبری گسترده به نهادهای دولتی و وزارتخانه‌های آمریکا، واکنش توییتری ترامپ را مورد توجه قرار داده است. ترامپ این حمله‌ها را کم اهمیت دانست و تأکید کرد که همه‌‌چیز تحت کنترل است. دونالد ترامپ در توییتی نوشت: حمله سایبری در مقایسه با واقعیت در رسانه‌های جعلی بسیار بزرگ‌تر نشان داده می‌شود. او همچنین چین را مظنون اصلی دانست و نوشت: هر اتفاقی که روی دهد، اول شعار می‌دهند، روسیه، روسیه، روسیه.

روزنامه ایندیپندنت [انگلیس]
لغو جشن‌های کریسمس در انگلیس

روزنامه ایندیپندنت سخنان بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس را مورد توجه قرار داده که از تشدید محدودیت‌های کرونایی خبر داده است. این محدودیت‌ها شامل در قرنطینه قرار گرفتن ۱۶ میلیون نفر در لندن، مناطق شرقی و جنوب شرقی انگلیس خواهد بود. جانسون در یک کنفرانس خبری گفت که نمی‌توان مراسم کریسمس را طبق برنامه قبلی اجرا کرد و عمیقا اعتقاد دارم برنامه جایگزینی وجود ندارد. انگلیس در دو هفته اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده است.

روزنامه العربی الجدید [قطر]
دولت جدید یمن؛ مشکلات یک تولد

سرانجام با گذشت بیش از 13‌ماه از توافق ریاض، دولت جدید یمن با ائتلاف میان شورای انتقالی جنوب و جریان منصور هادی متولد شد. روزنامه العربی الجدید با بررسی اخبار و حواشی تاسیس این دولت می‌نویسد: دست برتر امارات و متحدان این کشور در ترکیب دولت جدید یمن کاملا روشن است. این روزنامه همچنین معتقد است: دولت جدید یمن (مورد حمایت ریاض و ابوظبی) قادر به ایفای نقشی پر رنگ در تحولات آینده این کشور نخواهد بود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید